zondag 22 september 2013

Liebster award


Van Joyce heb ik de Liebster award ontvangen waarvoor hartelijk dank. Ik zal de vragen beantwoorden omdat ik het wel leuk vind jullie iets meer over mijzelf te vertellen.

Zij heeft de volgende vragen gesteld waar ik gelijk onder de vraag mijn antwoord heb neergezet.

1. Wat doe je in het dagelijks leven ( behalve bloggen)
Ik heb een full/time secretariële job en ben lid van een vrouwengroep waar we iedere maand iets leuks ( o.a. workshop, winkelen) mee ondernemen. Ik heb in dit kader laatst zelf een workshop tenen lezen georganiseerd voor onze groep. Vorig jaar ben ik begonnen om Spaans te leren en ik hoop dat we in oktober voldoende deelnemers hebben om weer verder te gaan.
2. Welke plek zou je graag eens willen bezoeken?
Moeilijk. Er zijn zoveel leuke plekken op de wereld, zowel ver weg als dichtbij. Ik vind het wel leuk om iets te ontdekken dat ik nog niet ken, maar dat kan ook een leuk bospaadje zijn een paar kilometer van huis.
Ooit las ik eens een aanbieding voor een vakantie in Engeland waar je in een oldtimer langs die weggetjes zoals bij James Herriot rijdt, lijkt me ook leuk. Maar de Amalfikust in Italië lijkt me ook erg mooi. 
3. Wie of wat is je grootste inspiratie?
Internet. Bovendien ben ik van mening dat je van verschillende mensen kunt leren en ook van iedere situatie en periodes in je leven.
4. Wat is je grootste trots in je leven?
Ik zou het echt niet weten.
5. Wat zou je doen met een miljoen?
Binnenshuis wat dingen opknappen zoals een ander kleurtje op de muur en verder zou ik er heel goed over nadenken wat ik er verder mee zou kunnen en willen doen. Als het kan minder werken en met de vrijgekomen tijd vrijwilligerswerk gaan doen in een dierenasiel.
6. Waarvan geniet jij het meest?
Lieve mensen, een goed gesprek, lekker koken en anderen daarvan laten genieten, een boswandeling in de herfst.
7. Is er iets wat je al heel lang wil doen maar er nog altijd niet van is gekomen?
Kleine dingen zoals eens goed opruimen zodat alles een vaste plek heeft en ik altijd alles kan vinden. 
8. Waarvoor kunnen ze jou ´s nachts wakker maken?
Het is beter mij ´s nachts niet wakker te maken.
9. Op welk zelfgemaakt item ben je het meest trots?
Meestal op het laatste dat ik gemaakt heb. 
10. Wat vind jij echt onwijs irritant?
Mensen die op hun dooie gemak voor je lopen zodat je er niet langs kunt terwijl ik haast heb of mensen die rare capriolen uithalen in het verkeer of 40 km per uur rijden waar je 80 km mag. Geduld is niet mijn grootste kwaliteit.
11. Wat zijn jouw plannen voor morgen?
Ik heb morgen nog een dagje vrij, laatste vakantiedag. Ik heb geen echte plannen maar ik denk dat ik nog wel iets ga maken voor de autumnswap.

En dan zou ik nu 11 blogs moeten nomineren voor de Liebster award. Dat vind ik heel erg veel. Bovendien zijn er blogsters die geen awards willen ontvangen. 

De blogs waarvan ik vind dat die wel wat meer aandacht zou mogen krijgen, en waar ik absoluut niemand anders mee te kort wil doen, zijn:

Mijn vragen:
1. Wat doe je in het dagelijks leven ( behalve bloggen)
2. Wat is je favoriete plek?
3. Wie of wat is je grootste inspiratie?
4. Waarom ben je een weblog gestart?
5. Wat durf je absoluut niet?
6. Waarvan geniet jij het meest?
7. Is er iets wat je al heel lang wil doen maar er nog altijd niet van is gekomen?
8. Waarvoor kunnen ze jou ´s nachts wakker maken?
9. Wat is je favoriete blog?
10. Wat is je grootste wens?
11. Wat zijn jouw plannen voor morgen?





7 opmerkingen:

  1. Leuk om op deze manier iets over je te lezen. Ik moest lachen om je antwoord op vraag 8. Maar wel heel herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaahhh wat lief dat ik een liebster van je krijg. Ik moet wel lachen om je antwoorden, want ik zou zeggen dat ik het zelf geschreven had. Ik zat toevallig net te denken toen ik het las wat zou ik schrijven als ze mij deze vragen zouden stellen. Nou ik kan je zeggen dat veel antwoorden het zelfde zullen zijn hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel hoor Crealice, ik heb me best gedaan te antwoorden ;o)
    en leuk dat je aan mij heb gedacht ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, mercie meid om aan mij te denken. De antwoorden staan al op mijn blog :-) <3
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Crealice ,nog een extra antwoord ;o) Alaska is mooi en puur en daar zou ik weleens rond willen zwerven ;o)

    BeantwoordenVerwijderen