dinsdag 19 november 2013

Round Robin

Ik gaf me op voor een traveling envelop via Round Robin. Net voordat niemand meer op de site kon in verband met een virus of iets dergelijks. Dat schijnt niet zo 1-2-3 opgelost te zijn. Maar deze envelop ging van start en vandaag ontving ik 'm als laatste in de rij.

Er zaten verschillende pakjes in en je mocht alleen maar openmaken wat je wilde houden. Wel jammer want ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd en het meeste was niet in doorzichtige folie verpakt maar gelukkig stond er wel op wat er in zat. Net zoveel pakketjes als je zelf houdt moet je ook weer toevoegen aan de envelop. Er zitten kaartjes bij zodat je op kunt schrijven wat je eruit hebt gehaald en wat je hebt toegevoegd.

Ik heb er 3 pakjes uitgehaald. Eentje met postpapier, enveloppen en hele mooie kaarten, eentje met 3D-stickers, uiltjes en labels voor kerst en eentje met paarse lintjes. Kan ik lekker snailmailen en fröbelen.

Nadat ik 3 pakketjes heb toegevoegd stuur ik 'm retour aan degene die 'm begonnen is.

Voor herhaling vatbaar.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om een pakketje zo rond te laten gaan. Je hebt er leuke dingen uitgehaald.

    Veel plezier ermee, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het nog goed is gekomen met je enveloppe! Ik doe mee met een ATC swap maar baal dat t forum al weken uit de lucht is...hopelijk gaan we ons groepje snel weer compleet krijgen op t nieuwe (tijdelijke) forum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo dat lijkt me leuk zeg. Dat lijkt me ook wel wat ja en dat nieuwgierige kan.ik me helemaal voorstellen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk om te doen ja, heb daar ook eens aan meegedaan.
    Mooie spullen haalde je eruit. Geniet ervan meidje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan weer gaan knutselen met je mooie pakjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen