donderdag 7 november 2013

Wat is dat nu?

Ik heb afgelopen weekend en deze week niets gemaakt om te laten zien......

Ik wilde wel van alles maken. Ik heb ook een patroontje geprint met iets waar ik graag aan wil beginnen, maar het daadwerkelijke begin is niet gemaakt.

Wat ik dan wel heb gedaan: ik ben in een boek begonnen van Nicci French. Daar heb ik nog nooit een boek van gelezen en bij de kringloop kocht ik er 2 voor een paar euro.

Verder ben ik heel druk geweest met mijn Spaanse huiswerk. Dit is het tweede seizoen Spaanse les dat ik volg en vorige week vonden we allemaal dat het heel goed ging en deze week weer niet. Nu moet ik ook zeggen dat we met een stukje Spaans bezig zijn dat niet zo aan mij besteed is en heel veel tijd kost omdat ik van alles op internet op moet zoeken (over geschiedenis en cultuur).

En dan moet er ook nog vrijwel fulltime gewerkt worden, dat kost ook een boel tijd hoor, haha.

Oh ja, maar ik heb nog wel snailmail verstuurd via TJP waar ik een hele leuke enthousiaste reactie op kreeg (ik vergeet meestal foto's te maken van snailmails die ik verstuur) en ben ook nog bezig met een andere uitgebreide snailmail.

Ik heb vandaag nog wel een kaartje gemaakt maar dat is nog niet naar mijn zin. Wel een leuke techniek trouwens. Zodra het "toonbaar" is zal ik het plaatsen.


3 opmerkingen:

  1. Ooooh maar dat boek is ook heel mooi hoor heb het ook al eens gelezen! Ben benieuwd naar je kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicci French vind ik superboeken! Maar Nicci Gerard (de vrouwelijke helft) schrijft ook heel mooi. Van haar werk ben ik nog meer fan! Een aanrader hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannende boeken hé; Niet moeilijk dat je er helemaal aan verslaafd geraakt. Niet vergeten een foto te trekken van je kaartje hé ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen