dinsdag 17 december 2013

Bijzonder leuke post

Bij de kerstpost zat een dikke envelop die rammelde: oh jee toch niet iets dat kapot is gegaan tijdens de postreis? Tot mijn grote verrassing was het snailmail via TJP. (Ik dacht: niets verzonden dus ook niets te ontvangen.) En wat is 'ie leuk!

Het hele setje, inclusief envelop en brief.

Een mooie grote kabouterkaart en een boekje voor creatieve ideeën.

Een kerstboompje van knopen en vilt, die hang ik nog even in de kerstboom. Een een label met de tekst "blijdag"

En hetgeen rammelde: een blikje met allerlei leuks.

O.a. knopen, garen, vlaggetjes. De speculaasthee zorgt ervoor dat er bij het openen van het blikje echt zo'n "feestdagengeur" uit komt. 

Erg leuk allemaal. Van een wel zeer creatieve dame. Hester heeft een eigen webshop

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke post kreeg je! Wie zou daar nu niet blij van worden? Echt een blijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat die post nog maar veel rammelt. Dat is kei leuk wat er allemaal inzat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verrassing. Bij ons bracht de post alleen een envelop van de belastingdienst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha idd heel maf want ik ontving afgelopen week ineens ook weer een brief via TJP terwijl ik al in geen weken meer een adres had opgevraagd maar las op facebook in de snail-groep dat dit vaker voor komt...na ja beter zo dan andersom ;)

    BeantwoordenVerwijderen