donderdag 10 april 2014

Creatief gedichtje en shadowboxes

Bij de Postfabriek zag ik dit mooie gedichtje en ik ging op zoek naar de herkomst ervan.

Het komt bij Atelier Sukha vandaan. Dat is een winkel in Amsterdam en tevens een webshop. Oh wat zou ik graag eens in die winkel neuzen. Maar in de webshop is ook genoeg te zien. De kaarten doen me een beetje aan Loesje denken maar dan toch weer heel anders.

Het item bij de Postfabriek betrof overigens een speciale editie van Flow. Die heb ik doorgebladerd in de winkel omdat ik benieuwd was naar het item over haken: dat viel tegen. Maar er stond wel iets heel leuks in over minivitrinekastjes: shadowboxes. Bij thuiskomst heb ik op pinterest gelijk een bord aangemaakt over shadowboxes.

En waar kwam manlief deze week ineens mee thuis?


Houten doosjes met een doorschijnend dekseltje, ideaal om shadowboxes van te maken.... Er hadden magneten of iets dergelijks ingezeten en dit was "gewoon" verpakkingsmateriaal en "dus" weggegooid. 


Sommige dingen moeten gewoon zo zijn toch?

6 opmerkingen:

  1. OOooo, wat een mooi gedichtje. Klopt helemaal.
    Dat doosje, wordt dat gepimt???? ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jazeker. Als ik er wat moois van heb gemaakt laat ik het zien.

      Verwijderen
  2. Wat een lief gedichtje!! En dat doosje, ben heel benieuwd!! Ga meteen even op je bord kijken! :)

    Fijne weekend! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh que bonitos trabajos tienes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha kwam dat even goed uit :) en ja ik zag het artikel ook in de Flow en vond het leuk klinken en eruit zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik had het ook al gelezen bij de postfabriek. Zeker een mooie tekst. Ik zal ook eens gaan rond neuzen op de we shop :-D

    Ik ben heel benieuwd naar de boxes als die klaar. X

    BeantwoordenVerwijderen