donderdag 5 juni 2014

Boehoe!!!


Sommige haakpatroontjes haken heerlijk weg. De meeste eigenlijk wel. En omdat ik al best veel gehaakt heb en ze vaak dezelfde opbouw hebben zijn er weinig problemen en kijk ik soms maar met een half oog naar het patroon.

Alleen sommige haakpatroontjes en ik..... die gaan gewoon niet zo goed samen. Het schiet niet op, ik heb er geen plezier in, ik moet het eerst een paar keer lezen,  ik leg het weg en het komt niet af. 

En het zijn steeds koeien.... Nu heb ik deze halve koe weer liggen.... en ik heb nog ergens een half koetje, een kalfje eigenlijk... weet niet eens meer waar ik het gelaten heb....


En toen kwam manlief deze kist ergens tegen, buiten in de regen. "Geen plaats meer voor in huis, wil je hem hebben? Neem maar mee" werd er gezegd. Manlief vond het zonde zo'n mooie kist die kapot stond te regenen. 

Nu staat 'ie dus bij ons en ja ik zag ook gelijk mogelijkheden....


De plastic mand waar ik de wol eerst in had was toch al te klein en niet overzichtelijk. Vaak lag alle wol er naast omdat ik net een kleurtje nodig had dat onderin lag. En als ik er toch een rommeltje van maak dan maakt het niet uit, want de deksel gaat dicht en niemand die 't ziet.

6 opmerkingen:

  1. What a beautiful wooden chest! Super that you got it, looks perfect for wool. The cows are looking so sweet, maybe you make them ready one day ;-). Thanks for your nice comment on my butterflies and have a nice weekend! Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, ai die koetjes toch.
    Die houten kist is fantastisch. Gelukkig heb je die een tweede leven kunnen geven.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet lukt met je koeien! Ze zien er juist leuk uit op het plaatje!
    Ook je kist gevuld met garen is prachtig! Als je nog meer wolletjes wilt, doe dan mee met mijn give away! Wie weet.......

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je inderdaad van die projecten, het lukt gewoon niet echt. Je kist is wel een geslaagd object!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi blogje, ben mensen aan het bezoeken, af en toe moet ook zo leer je ook andere haaksters leren kennen en hun haakwerk zien...ik vondt u via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kist. Dat is zeker een mooie oplossing voor je wolletjes. Ik ben gewoon jaloers. Ziet er leuk uit. X

    BeantwoordenVerwijderen