maandag 9 juni 2014

Gave away


Dit is dus de give away die naar Sandra ging. Ik haakte voor haar een blauw uiltje (en ook nog maar eentje voor de markt in juni).

Ik stopte ook nog een zelf gepimpt notitieboekje en een zelfklevend notitieblokje met een vlinder-memohouder in het pakje.

Dat was nog even een gedoe met de verzending. Het uiltje bleek toch te dik om door de brievenbus te passen als hij in een envelop werd verstuurd. Dus heb ik het in een brievenbusdoosje verpakt maar daarvoor werd het uiltje wel redelijk plat gedrukt. Gelukkig heeft Sandra dat weer mooi in vorm gekregen zag ik op haar blog.

3 opmerkingen:

  1. wat heb je dat leuk verzorgd ....groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al bij Blauw ruitje gezien dat het uiltje goed was aangekomen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen