woensdag 1 april 2015

Mijn eerste PL

Ineens zag ik ze overal verschijnen: pocket letters. Dát wilde ik ook proberen.

voorkeur: rose, bloemen, lieve meisjes

De bedenkster van de pocket letter is Janette Lane. Op haar site staan voorbeelden en tips. Het is de bedoeling dat je een snailmail maakt die in een plastic hoes met 9 vakjes past (te koop bij de speelgoedwinkel). Die vakjes zijn 6,5 x 9 cm. In elk vakje stop je iets leuks. Ook daar heeft Janet Lane een schema voor gemaakt waar ik me bij mijn eerst pocket letter aan vastgehouden heb, maar je kunt het natuurlijk helemaal naar je eigen idee doen. Je kunt er een quote in doen en een mailtag (vragen om degene aan wie je iets stuurt beter te leren kennen), een brief, een vakje vullen met wetenswaardigheden over jezelf. Je doet er bijvoorbeeld stickers in of andere goodies (versierde paperclips, kraaltjes, plakparels etc).

Ik vond 'm wel geslaagd, al weet ik nu al dat ik het de volgende keer iets anders doe.

en dit is de achterkant

8 opmerkingen:

  1. nog niet eerder over gelezen, zou je er wat meer over kunnen uitleggen??
    Het ziet er in ieder geval heel leuk uit!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke ideeën ! Fijne dag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden. Ik ben er ook met een paar bezig. Helaas is dat een verassing dus kan ik ze pas laten zien als ze daar bij de nieuwe eigenaressen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er erg leuk uit zeg,voor degene die het krijgt super gaaf !
    Een leuk idee!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuk ideetje !!! Mooi gedaan hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag dit van de week ook al eens langskomen. Het is een leuke en weer eens een andere manier van post versturen. Dank je voor je uitleg. Groetjes Sandra

    PS die van jou die er ook leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen