donderdag 14 januari 2016

Vragenronde

Het leuke stippenprintje komt bij Boppe design vandaan, gratis te kopiëren.

Bij een snailgroep op fb deed ik mee met een vragenronde. We moesten een aantal vragen beantwoorden waarvan een aantal kort en 2 lang. Voor degene van wie je de gegevens kreeg moest je 5 korte antwoorden en 1 lange verwerken in een snail.

Voor degene voor wie ik iets maakte stond haar dochter op nummer 1 bleek uit alles. Het leek me leuk haar in een lijstje te doen. Een mooie foto vond ik op fb.

Verder is ze dol op olifanten.

Ze vindt iedere seizoen wel iets moois hebben bijvoorbeeld een koude winterdag met een beetje sneeuw

Ze houdt van reizen en zou graag een keer naar Disneyworld gaan


Ik kreeg zelf ook een hele leuke snail in deze vragenronde.

Rood met witte stippen: my favorite

Omdat één van mijn lievelingskostjes witlof met ham en kaas uit de oven is: een zakje saus daarvoor.

Hele toepasselijke quotes. Lekkere herfst(mijn favoriete seizoen)thee, receptjes voor een high tea en een handwerk"opdrachtje" (vriendschapsarmbandjes maken).
Leuk detail: het vlaggetje is in de kleuren van de Spaanse vlag.







7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke snailpakketjes en op deze manier zijn ze echt persoonlijk. Helemaal passend bij wat belangrijk is voor de ontvanger. Daar wordt de ontvanger echt blij van net als jij van de snailmail voor jou.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk, zeg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en met zoveel persoonlijke aandacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap zo'n snailpakketje. Het heeft een persoonlijke toets en je weet wat de andere graag heeft en of interesse voor heeft. Leuk idee!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuke snailpakketjes en die jij gemaakt hebt en die jij gekregen hebt ..veel plezier ervan
    fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Alice!!! Ik wist het niet van die snail pakketjes. Ik probeer je te volgen maar het lukt (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat leuke snailpakketjes!
    Is van beide kanten veel aandacht aan besteed!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen