donderdag 31 maart 2016

Mini pocketletter


Toch vind ik het lastig om 9 vakjes van een pocketletter te vullen. De laatste tijd heb ik ze dan ook niet meer gemaakt. Ik kwam het idee tegen om 3 vakjes te gebruiken en zo een soort mini pocketletter te maken. Dat sprak me wel aan.


Het kleine lepeltje kocht ik bij de kringloopwinkel. Het kwam goed van pas zo. 


Dit is de achterkant van de mini pl. Het werd een kooksnail met een recept van nasi goreng erin. 


Ik had laatst leuke zakjes besteld en die pasten er perfect bij (en in).

4 opmerkingen:

  1. Ja dat valt idd niet mee, maar dit is een hele leuke oplossing!!
    Heeeeel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er ook erg leuk uit. Ik zou bijna zeggen als je dit lukt zou 9 vakjes toch ook moeten lukken. Vaak als je een thema hebt dan kun je wel van alles leuks bij elkaar zoeken om de vakjes te vullen. Te minste zo doe ik het ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee zo!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tijdje terug pocketletter hoesjes gekocht, maar ik kon er de creativiteit niet voor vinden, maar dit is echt een super idee!! Daar kan ik wel wat mee :)
    Ik merk dat ik weer wat vaker op blogger moet komen, zie zoveel leuks voorbij komen :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen