zondag 10 juli 2016

Workshop


Ik ging naar Lochem waar Yolanda (via instagram @kaatjekonijn) een workshop had georganiseerd.
Dit was onze "werktafel". Bergen met Flows en DD's, boeken van de kringloop, bakken vol met washi, stempels, ponzen....


En daar zaten dan 3, voor elkaar onbekende dames (in real life in ieder geval, eentje ervan is Wendy van Wendy's Mhaaksels) samen te knutselen. En het was heel erg gezellig!


We pimpten een moleskin boekje, ieder op geheel eigen wijze. De twee andere dames maakten een vakantieboekje en ik een "alles-wat-ik-leuk-vind" boekje. 

De volgende keer laat ik mijn boekje verder zien.


5 opmerkingen:

  1. Ik zag al iets voorbij komen op IG, leuk hoor, zo te zien heel gezellig. Knap nog dat de boekjes af zijn gekomen. Als je al die bladen en leuke afbeeldingen ziet ben je denk ik zo afgeleid. Benieuwd naar de rest van je boekje. Groetjes en veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het gezellig was!
    Je boekje ziet er heel leuk uit en ik ben ook benieuwd hoe je boekje verder is geworden.
    Fijne week en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en wat ziet het er gezellig uit! Leuk om een andere blogster eens in 'real life' te ontmoeten. Ik had het afg. vrijdag ook.
    Ik ben benieuwd naar de rest van je boekje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig Alice zo samen knutselen en dan ieder met een eigen werkstuk terug keren ... Ik ben alvast benieuwd naar het vervolg hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien konden jullie al jullie creativiteit kwijt. Gezellig om samen met een paar andere creatievelingen aan een workshop deel te nemen. Extra leuk om een bekende blogger live te ontmoeten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen