dinsdag 20 december 2016

Brievenbusswap

Valerie organiseerde een leuke swap. Inmiddels hebben mijn swapmaatje Franca en ik onze cadeautjes uitgewisseld. Dit is was ik in mijn pakje vond:


Een leuke ster om in de boom te hangen.


Lekker om zelf mee te freubelen.


Een kopje thee gaat er altijd in. 


Een mooie boekenlegger.


Een handige slinger om de kerstkaarten aan op te hangen. 

En alles in mijn favoriete kleurtjes!

En dit is wat ik aan Franca stuurde:


De favoriete kleuren van Franca zijn rose, grijs en wit.
Vooral het grijs vond ik wel een uitdaging.


In het blikje zit een zeepje. In het envelopje met hartjes zit thee en in het kerstenvelopje hartjes in grijs en rose (uiteraard ☺).


En kijk eens welke foto ik van Franca kreeg: superleuk!



8 opmerkingen:

  1. Hartverwarmend al dat moois ...
    Geniet samen van de Kerstdagen ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee van Valerie. Jullie hebben allebei goed je best gedaan om de ander blij te maken. Dat is zo te zien vast goed gelukt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en leuke cadootjes om in de bus te krijgen... Geniet van de feestdagen ...
    Groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe cadeautjes allemaal, dat is echt genieten hé! Die laatste foto is heel mooi ;-)
    Fijne feestdagen,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Vooral dat sneeuwpopje is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Je hebt leuke dingen gemaakt en gekregen! Je sneeuwpopje heeft een mooi plekje gekregen.
    Fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful swap! You both got super pretty gifts. I especially like the christmas cards bunting and the crochet frame with bow. Oh and the little double crochet hearts are so sweet! Do you have a pattern link for them?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie swap.
    Leuke dingen gekregen & verstuurd!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen