donderdag 2 februari 2017

Winterswap




Ik deed mee aan een swap met als thema winter. 


Een winters tafereeltje op een notitieboekje. Ik vond het leuk het plaatje terug te laten komen in een ander item in dit geval een doosje met lucifers. 


Gezelligheid voor een koude winteravond



Ik was geïnspireerd door een mooie snail die ik zelf kreeg en plakte 2 zelfgemaakte enveloppen aan elkaar zodat er een soort mapje ontstond. 







Dit is de achterkant van het notitieboekje


Ik was er erg tevreden over

7 opmerkingen:

  1. Een hartverwarmende gezellig mooie swap ...
    Geluk vind je in kleine dingen ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er mooi verzorgd en heerlijk winters uit! Je gehaakte lijstje is ook zo schattig. Een verrassing om zoiets te krijgen met de post! Is je pakketje goed ontvangen?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's nog eens een leuk cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi, vooral dat prentje en de manier waarop je de enveloppen deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan en fijn om een ander blij te maken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige winter swap heb je gemaakt, allemaal leuke spulletjes!
    Mooi die 2 enveloppen aan elkaar.
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen