zondag 30 juli 2017

Zomerswapje


Via fb deed ik mee aan het swappen van een zomers kaartje.
Ik gebruikte weer een plaatje uit het oh zo leuke boekje, kleurde het in en plakte er blaadjes, bloemetjes en vlinders op. En omdat ik zag dat mijn swapmaatje erg van fluffy diertjes houdt ook een konijntje.


Dit is dat leuke boekje dat ik bij de kringloop vond.


Er staan zulke leuke tekeningetjes in.


Dit prachtige zomerkaartje kreeg ik van mijn swapmaatje.

Van mijn Belgische swapmaatje aan wie ik laatst de ABC swap stuurde kreeg ik spontaan een hele leuke ABC brief terug. 

Ongeveer tegelijkertijd met de ABC swap deed ik ook mee aan een kaartenswap die een teleurstellende uitkomst kende, ik kreeg namelijk niets van mijn swapmaatje met wie wel contact is geweest, zowel door mijzelf als door de swaporganisator. 

Zulke dingen kunnen gebeuren. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die wel willen ontvangen maar niet willen sturen. Want 3x post kwijt raken, sorry hoor, maar dat wil er bij mij niet in.

2 opmerkingen:

  1. Jammer toch, als swaps 'mislukken'... Maar wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt!! Echt kunstwerkjes :-) Die prenten uit dat boek zijn mooi zeg... en je werkt ze heel knap af. Krijg zin om dat ook te gaan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zo jammer als post niet aankomt. Bij de abc swap zijn ook twee brieven niet aangekomen, zo balen. Op deze manier gaat de zin over om zelf iets te organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen