donderdag 14 september 2017

Round Robin koken en recepten


Van het round robin boekje over koken/recepten dat we vorig jaar maakten heb ik niet veel laten zien maar we hebben de foto's nog haha. En aangezien ik die vandaag eens allemaal netjes in de daarvoor bestemde mapjes heb gezet kan ik ze nu wat sneller terugvinden.


Ik laat eerst wat bladzijdes zien uit boekjes die ik voor de andere dames beplakte en versierde.


Een lekker Italiaans pastastoofpotje.


Het vervolg komt in oktober want ik ga eerst even genieten van zon, zee en strand.

3 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk! Een mooi én nuttig boekje waar de ontvanger veel plezier aan kan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! Ohhh je gaat lekker op vakantie. Gelijk heb je met dit weer. heel erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen